مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 01:022022-07-19ورزشي

لیگ ملت های والیبال| ایران - لهستان؛ همان همیشگی؟ / به دنبال بهشت در جهنم بولونیا


تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت های 2022 مقابل لهستان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نهایی لیگ ملت ها 2022 در گروه مردان از امروز، چهارشنبه 29 تیر در شهر بولونیای ایتالیا آغاز می شود و 8 تیم مدعی در این مرحله از رقابت ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیمی که سه برد متوالی به دست آورد، عنوان قهرمانی را از آن خود می کند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال در گروه مردان یکشنبه 19 تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله نهایی این رقابت ها از روز چهارشنبه 29 تیر در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز مسابقات، با معرفی تیم های برتر در روز یکشنبه دوم مردادماه به پایان می رسد.

آغاز نبرد بزرگان به میزبانی ایتالیا امروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها دو مسابقه برگزار خواهد شد که تیم های آمریکا و برزیل در نخستین مسابقه این مرحله ساعت 20:30 به مصاف هم می روند.

آمریکایی ها در مرحله مقدماتی با 10 برد و دو شکست در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند و برزیل با هشت برد و 4 شکست در رده ششم جدول قرار گرفت تا در مرحله یک چهارم نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ ملت های والیبال| ایران - لهستان؛ همان همیشگی؟ / به دنبال بهشت در جهنم بولونیا

لیگ ملت های والیبال| ایران - لهستان؛ همان همیشگی؟ / به دنبال بهشت در جهنم بولونیا